کیسه ی مخصوص بادمجان FreshPlus

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی کنترل رطوبت بادمجان

کیسه ی مخصوص بادمجان توسط شرکتی پیشتاز به نام FreshPlus در ترکیه تهیه و تولید شده که این بسته بندی با فناوری روز دنیا و مواد اولیه ی با کیفیت از قاره ی اروپا بسیار متفاوت تر از رقبای خود عمل می کند. صیفی جات یکی از سخت ترین محصولات در امر نگهداری و صادرات می باشد که در ادامه به برخی از این مشکلات اشاره می کنیم.

کیسه ی مخصوص بادمجان با تکنولوژی کنترل رطوبت تهیه و تولید شده است که از آن در ایران به عنوان کیسه نانو نام برده می شود در امر نگهداری و صادرات می تواند برگ برنده ای برای صادرکنندگان و سردخانه داران باشد.

بادمجان در بین تمام محصولات کشاورزی جز سخت ترین نگهداری ها را داشته که 2 مشکل بزرگ در دو مرحله از سورت و بسته بندی شامل آن می شود اولا بحث ضد عفونی با روش های سنتی که باعث ایجاد میکروب و جمع شدن رطوبت در زیر کلاهک بادمجان است و ثانیا بحث شل شدن و تخریب بافت بادمجان که در هر مرحله ای باید از روش های صحیح برای این کار استفاده کرد.

کیسه ی مخصوص بادمجان در کنار دود ضدعفونی Fummo opp با ضدعفونی اصولی و نگهداری بهینه محصول شما را به راحتی تا 21 روز بدون افت کیفیت، با طراوت و تازه، بدون تغییر عطر و طعم و بافت و بدونن افت وزن نگهداری می کند.

زمان نگهداری با کیفیت اولیه :در دمای ۱۰ درجه ، ۲۱ روز 

 عمر مفید: در دمای ۲۰ درجه، ۴ روز

کیسه ی مخصوص بادمجان