کیسه ی مخصوص فلفل دلمه FreshPlus

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی کنترل رطوبت FreshPlus

کیسه ی مخصوص فلفل دلمه که به آن کیسه نانو نیز می گویند با توجه به حجم بالای صادرات فلفل دلمه از ایران و حساسیت کشورهای وارد کننده یکی از ملزومات بسته بندی است. فلفل دلمه با توجه به مقرون به صرفه بودن و درخواست بالای بسیاری از کشور ها محصولی پر مشتری در بازار های جهانی است.

طبق معیار سنجی های کشور های مختلف جهان با استفاده مقیاس سنج های روز دنیا فلفل دارای چند پارامتر مهم برای صادرات است. اولین موضوع تازه بودن ساقه ی فلفل دلمه ای، تازگی بافت و حفظ طعم و عطر میوه و سبزیجات.

عوامل بالا بدون تفکر و سرمایه گذاری بدست نمی آید به طوری که محصولی که از هندوراس به انگلستان صادر می شود بعد از 40 روز در کیسه های FreshPlus تازه و سرحال بدست مشتریان می رسد. کیسه های کنترل رطوبت از خشک شدن ساقه، تغییر بافت میوه، افت وزن و تغییر عطرو طعم میوه کاملا جلوگیری می کند و محصولی تازه و سرحال را به دست مشتریان شما می رساند.

کیسه ی مخصوص فلفل دلمه را شما می توانید با بهترین قیمت از نماینده ی FreshPlus ترکیه در ایران تهیه فرمایید و همچنین می توانید برای از بین بردن میکروب ها و باکتری ها از دودهای ضد عفونی Fummo opp که محصولی از کشور انگلستان است استفاده فرمایید.

زمان نگهداری با کیفیت اولیه :در دمای ۸ درجه ، ۲۸ روز 

 عمر مفید: در دمای ۲۰ درجه، ۴ روز

کیسه ی مخصوص فلفل دلمه