کیسه ی مخصوص انگور FreshPlus

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی کنترل رطوبت FreshPlus

 

کیسه ی مخصوص انگور با استفاده از تکنولوژی کنترل رطوبت و اصلاح اتمسفر و دارا بودن مواد اولیه ی با کیفیت و فناوری های روز دنیا محصولی با کیفیت بدون نیاز به مواد نگهدارنده و گوگرد برای نگهداری را به مشتریان شما تحویل میدهد.

کشاورزان برای افزایش ماندگاری و سم پاشی انگور از ماده ی شیمیایی گوگرد استفاده می کنند کیسه ی مخصوص انگور  نگهداری محصول را بدون استفاده از هیچ  ماده ای بسیار تهسیل می کند و در هیچ کشوری در بازرسی های کیفی منتظر تایید نمی ماند.

کیسه ی مخصوص انگور یا همان کیسه ی کنترل رطوبت رطوبت حاصل از تعرق میوه را تنها ظرف مدت 3 تا 72 ساعت از کیسه خارج می کند و از افت وزن میوه، تغییر عطر، طعم و بافت جلوگیری می کند. و محصول را دقیقا مشابه روز برداشت برای شما حفظ می کند.

کیسه ی کنترل رطوبت FreshPlus محصولی از کشور ترکیه بوده و در تمام دنیا به عنوان محصولی متفاوت و شاخص در نظر گرفته می شود. شما می توانید در کنار استفاده از کیسه ی مخصوص انگور از دود های ضد عفونی Fummo opp نیز برای ضدعفونی محصول استفاده کنید.

اتروپات فارمد نماینده ی انحصاری تجهیزات بسته بندی و صادراتی بسیاری از شرکت های معتبر و صاحب سبک بوده و اکنون با تامین این محصولات در ایران سعی در تسهیل این امر برای شما فعالان میوه و تره بار دارد. 

زمان نگهداری با کیفیت اولیه :در دمای ۰ درجه ، ۲۵-۴۰ روز 

 عمر مفید: در دمای ۲۰ درجه، ۴ روز

کیسه ی مخصوص انگور FreshPlus