کیسه ی مخصوص انار FreshPlus

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کیسه های کنترل رطوبت و اصلاح اتمسفر انار FreshPlus

با فرارسیدن فصل تابستان انار در ایران جز نعمت های بزرگ کشور ما حساب می شود و در استان های مرکزی، فارس و گلستان به وفور پیدا می شود. از طرفی دیگر صادرکنندگان و سردخانه داران برای صادرات و نگهداری اقدام میکنند.کیسه ی مخصوص انار FreshPlus راهکاری بی نظیر برای صادرکنندگان و سردخانه داران است.

کیسه های مخصوص انار که از نوع بسته بندی کنترل رطوبت و اصلاح اتمسفر FreshPlus می باشد مشکلات اصلی انار در روند نگهداری را به صورت کامل حل می کند. انار در سردخانه ها دچار افت وزن، تغییر عطر و طعم، از دست دادن طراوت و تازگی و از بین رفتن بافت می شود. تمام این عوامل محصولی بی کیفیت برای مشتریان و بازار هدف ایجاد می کند که ارزش افزوده و سود مالی سردخانه داران و صادرکنندگان را از بین می برد.

کیسه های کنترل رطوبت و اصلاح اتمسفر FreshPlus از افت وزن، از بین رفتن بافت، طعم و مزه، از دست دادن طراوت و تازگی اولیه محصول به طور کامل جلوگیری می کند. کیسه ی مخصوص انار برای 90 روز مشابه روز اول حفظ می کند این موضوع به معنای این است که هیچ افت کیفیتی در انار بوجود نمی آید.بسته بندی کنترل رطوبت FreshPlus علاوه بر آنکه رطوبت حاصل از تعرق را از کیسه خارج می کند اتمسفر اصلاح شده ای برای ماندگاری بیشتر محصول نیز ایجاد می کند.

یکی دیگر از مشکلات انار کرم گلوگاه است که باعث گندیدگی و فساد میوه می شود و از جایی که نمی توان میوه را با هیچ ماده ای ضد عفونی کرد مشکلی حل نشدنی برای کشاورزان و فعالان کشاورزی تبدیل شده است. دودهای ضد عفونی Fummo opp محصولی از انگلستان ویروس، میکروب و تمام موجودات مضر انار از جمله کرم گلوگاه را از بین می برد بدون آنکه اثر منفی یا ردی از خود بر روی انار بجا بگذارد.

زمان نگهداری با کیفیت اولیه :در دمای ۱ درجه ، ۹۰ روز 

 عمر مفید: در دمای ۲۰ درجه، ۴ روز

کیسه نانو