کیسه ی مخصوص توت فرنگی FreshPlus

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی توت فرنگی در کیسه ی کنترل رطوبت

کیسه ی مخصوص توت فرنگی که همان کیسه نانو نیز می باشد با فناوری کیسه نانو ساخته شده و بسیار متفاوت با سایر کیسه های موجود در بازار تهیه و تولید شده است. این کیسه ها با فناوری روز دنیا و مواد اولیه ی با کیفیت از کشورهای اروپایی ساخته شده است و از نظر در بین رقبای خود بی رقیب است.

کیسه ی مخصوص توت فرنگی تنها ظرف مدت 3 تا 72 ساعت با استفاده از سوپاپ های خود رطوبت حاصل از تعرق میوه را از کیسه به صورت کامل از کیسه خارج می کند و علاوه بر موضوع انتقال تعرق اتمسفری اصلاح شده عاری از گازهای مضر نیز برای میوه بوجود می آورد.

FreshPlus با کیسه ی مخصوص هر میوه، گامی جدید در زمینه ی بسته بندی میوه، سبزیجات و صیفی جات برداشت و طول عمر محصولات میوه و تره بار را تا چندین برابر بدون هیچ ریسکی افزایش توانست افزایش دهد.

هر بار با استفاده از کیسه ی مخصوص بیشتر پی به کارایی این محصول میبرید به گونه ای که از افت وزن 40 درصدی توت فرنگی تنها در چند ساعت کاملا جلوگیری می کند. طول عمر توت فرنگی در مقایسه با سایر محصولات بسیار کمتر بوده و افت وزن شدید به همراه تغییر بافت نیز به همراه دارد.

از سایر مشکلات توت فرنگی می توان به تغییر عطر و طعم، گندیدگی و فساد و  ضررهای ناشی از صادرات نام برد که کیسه ی مخصوص توت فرنگی از تمام این مشکلات به راحتی جلوگیری می کند و تنها 1 درصد افت وزن در زمان 14 روزه ی عمر خود دارد.

شما می توانید با در نظر گرفتن این طول با استفاده از دودهای ضدعفونی fummo opp این طول عمر را افزایش دهید.

برای اطلاعات بیشتر و کیسه ی مخصوص هر میوه می توانید برای صادرات خود و یا سردخانه ی خود از سایر صفحات ما نیز دیدن فرمایید.

زمان نگهداری با کیفیت اولیه :در دمای ۰ درجه ، ۱۴ روز 

 عمر مفید: در دمای ۲۰ درجه، ۵ روز

کیسه ی مخصوص توت فرنگی