دودهای ضدعفونی آتروپات فارمد

برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بسته بندی اتمسفر اصلاح شده

پاکیزگی به روش دود ضدعفونی

اگر فعال صنعت کشاورزی هستید  یعنی همیشه مشکلات زیادی برای نگهداری محصولات دارید از فرآیند برداشت تا نگهداری و بسته بندی میوه و سبزیجات که اغلب این راه حل ها نیاز به نیروی انسانی و هزینه ی بسیار زیاد دارند یکی از بزرگترین مشکلات محصولات کشاورزی میکروب ها، قارچ ها، باکتری ها، انگل ها و موجودات مضر برای محصولات شما می باشد.

حال اگر راه حلی مناسب بدون نیاز به دستگاه، بدون نیاز به نیروی انسانی و کاملا مقرون به صرفه وجود داشته باشد نیاز به تفکری عمیق دارد که چرا تا کنون نسبت به وجود این محصول اطلاع رسانی نشده است محصول شرکت آتروپات فارمد که محصولی بدون آلایندگی برای میوه، سبزیجات و صیفی جات است.

دود های ضدعفونی کننده فومو اوپ محصولی تولیدی از کشور انگلستان است که دارای معتبر ترین تاییده های اتحادیه اروپا، تاییدیه ی بریتانیا و تاییدیه ی بهداشتی ایالات متحده می باشد و آتروپات فارمد آرا به عنوان تنها نماینده ی فومو اوپ در خاورمیانه تامین کننده ی این محصول در منطقه می باشد.

دود های ضد عفونی فومو اوپ به عنوان مکملی برای نگهداری و بسته بندی محصولی سالم و سرحال می باشد و محصول بدون آلاینده ماندگاری و طراوت خود را در هر زمان از روند نگهداری کاملا حفظ میکند.

عکس دود ضد عفونی

این دود ضد عفونی کننده اماکن و محصولات با جریان هوای داخل محیط حرکت کرده و تمامی منافذ را بصورت کامل ضد عفونی میکند و از بین برنده ی تمامی موجودات مضر مانند سوسک ها، حشرات مضر، کرم ها و حتی موش که یکی از معضلات اماکن است می باشد.

نقطه ی قوتی که این محصول دارد با ذکر چندگانه تنها موجودات مضر را از بین برده و بر موجوداتی مانند زنبور ها، پروانه ها، انسان و حتی تمام محصولات کشاورزی تاثیر منفی نداشته و  ماندگاری بیش از 30 روزه برای سطوح مصنوعی دارد که در تمام مدت محصول را از هرگونه میکروب و باکتری عاری و ضد عفونی شده نگه میدارد.

 

کاربردهای دود ضد عفونی

دود های ضد عفونی آتروپات فارمد محصولی نوین از کشور انگلستان بوده که بر خلاف روش های سنتی جاری در امر ضد عفونی این محصول هیچ آسیبی به میوه، سبزیجات و صیفی جات شما وارد نمی کند و در صنایع دیگر نیز هیچ خطری مانند اکسیداسیون برای تجهیزات صنعتی و خطوط تولید ندارد.

نقش دودهای ضد عفونی در صنعت کشاورزی

در این روش ضد عفونی علاوه بر عملکرد بی نقص برای خطوط سورتینگ و تجهیزات شما می توانید برای میوه، سبزیجات و  صیفی جات نیز استفاده کنید و تا 40 روز محصول خود را برابر انواع مشکلات مانند میکروب، باکتری و حتی موجودات مضر نیز ایمن نگه دارید.

نقش دود ضدعفونی در صنایع مرتبط

با بوجود آمدن انواع صنایع در کشور مانند صنایع دارویی، بهداشتی، صنایع مادر،تولیدی ها، دامداری و دامپروری، مرغداری ها، پزشکی و …. امر ضد عفونی جز ملزومات اصلی ایمنی جان و مال مردم می باشد که دود های ضد عفونی آتروپات فارمد این کار را برای شما از هر چیزی راحت تر کرده است.

دود های ضد عفونی برای صنایع زیر مناسب است

large-factory

انواع صنایع

کیسه نانو

سردخانه ها و سورتینگ ها

کیسه نانو

ادارات و منازل

کیسه نانو

انواع محصولات کشاورزی و زراعی

کاربردهای دود های ضد عفونی در صنایع مختلف

از گاز منواکسید کربن بیشتر برای بسته بندی گوشت قرمز به روش اتمسفر اصلاح شده استفاده می شود که باعث حفظ رنگ قرمز گوشت می شود.
این گاز باعث مهار شدن سیتوکروم اکسیداز در زنجیره ی هوازی ها می شود و همچنین مقدار کم آن باعث جلوگیری از رشد سرمادوست ها می شود.
استفاده از مونواکسید کربن به میزان 0.04٪ در بسته بندی MAP مجاز می باشد.

اکسیژن باعث اکسیداسیون و فساد مواد غذایی می شود ولی از رشد میکروارگانیسم های هوازی نیز جلوگیری میکند.
در بعضی از فراورده های گوشت قرمز از گاز اکسیژن با غلظت بالا استفاده می شود تا رنگ قرمز گوشت حفظ شود و میکروارگانیسم های هوازی نیز مهار شوند.

از گاز نیتروژن به عنوان پر کن در بسته بندی مپ استفاده می شود و جایگزین گازهای فعال است. این گاز بی بو‌، بی طعم، خنثی و واکنش گرایی خیلی پایینی دارد و همچنین دارای حلالیت پایین در آب و چربی است.

گاز دی اکسید کربن بر روی رشد اکثر باکتری های هوازی اثر گذاشته و باعث کند شدن رشد و همچنین بازدارندگی اکسیداسیون میشود. گاز کربن دی اکسید یک گاز بی رنگ، بدون طعم و مزه، بی بو و قابل انحلال در آب و چربی است.
هرچند این گاز عمر مواد غذایی را بیشتر می کند و ماندگاری را طولانی تر میکند ولی ممکن است گاز CO2 توسط محصولات جذب شوند و یا حتی از بسته بندی نشت پیدا کنند که در نتیجه باعث تخریب محصول و بسته بندی محصول می شوند ولی استفاده از گاز های پرکننده یا نگهداره مانند آرگون این اثرات نامطلوب را از بین می برد.

اثرات گاز آرگون در نگهداری محصولات مانند گاز نیتروژن است. آرگون یک گاز بی رنگ، بی مزه و بی بو است و باعث از بین رفتن فعالیت های آنزیم های خاصی می شود. از آرگون می تواند برای بسته بندی MAP سبزیجات استفاده کرد.

این گازها هیچگونه تاثیری بر ماندگاری محصولات ندارند و برای اهداف دیگر در بسته بندی اتمسفر اصلاح شده مورد استفاده قرار می گیرند.
از گاز های هیدروژن و هلیوم به عنوان گاز ردیابی جهت تشخیص نشت گازهایی مانند CO2 که جزو گازهای اصلی در بسته بندی اتمسفر تغییر یافته است استفاده می گردد.
از معایب استفاده گازهای هلیوم و هیدروژن گران بودن و سخت بودن کار با این گازهاست.

سوالات متداول

دود های ضد عفونی علاوه بر مقرون به صرفه بودن اثر پذیری فوق العاده بالایی دارند و علاوه بر سطوح تمام نقاط را مانند دریچه های هوا نیز ضد عفونی می کند.

در مقایسه با دود های ضدعفونی روش های سنتی بسیار ناکارآمد و بسیار پر هزینه هستند که هیچ توجیه اقتصادی ای در مقابل در برابر دودهای ضد عفونی ندارند. علاوه بر آن سهولت استفاده بدون نیاز به هیچ اپراتوری یکی دیگر از مزایای لسافاده از این محصول است.

دودهای ضدعفونی محصولی از کشور انگلستان بوده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی است و تا حداقل 30 روز در برابر انواع آلودگی ها مقاوم است پس شما با محصولی بی نظیر در ابعاد بین المللی رو به رو هستید.

این دود ها محصولی از کشور انگلستان با کوله باری از گواهینامه ها و مدارک بین المللی، هم اکنون در خاورمیانه آتروپات فارمد را برای نمایندگی برگزیده و برای تمام صنایع آماده ی ارائه ی خدمت به شما هستیم.